فهرست

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی بابل، صبح امروز سه شنبه سی ام فروردین ماه 1401، مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی بابل، با حضور هیات رییسه دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در محل سالن امتحانات دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی بابل، صبح امروز سه شنبه سی ام فروردین ماه 1401، مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی بابل، با حضور هیات رییسه دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در محل سالن امتحانات دانشکده برگزار شد.

در این جلسه که با قرائت کلام الله مجید و سرود ملی ایران شروع شد؛ دکتر احسان موعودی تودیع و دکتر آکام سعیدی معارفه و انتصاب شدند.

در ابتدای این جلسه، دکتر سید علی مظفرپور(رییس دانشگاه)، از عمل کرد مبتنی بر اخلاق، به عنوان یکی از شرایط خوب حاکم بر دانشکده دندانپزشکی در زمان مدیریت دکتر موعودی نام برد و از تلاشها و خدمات ایشان در طول دوران تصدی ریاست دانشکده، تقدیر و تشکر کرد.

سپس دکتر موعودی(رییس سابق دانشکده ) از هیات رییسه دانشگاه، به خاطر همکاری و توجهشان؛ از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده به دلیل ایجاد فضای مناسب کار علمی و از شورای علمی و پژوهشی دانشکده برای ایفای نقش موثر در تصمیم سازی های دانشکده، تشکر کرد و برای دکتر سعیدی در مسوولیت جدید، آرزوی توفیق نمود.

در ادامه جلسه، دکتر سعیدی(رییس جدید دانشکده)، ضمن تشکر از هیات رییسه دانشگاه و همکاران خود به دلیل داشتن حسن ظن به وی، حضور دکتر موعودی در مسوولیت مدیریت دانشکده دندانپزشکی را منشا خیر و برکات بسیار توصیف کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر از سوی ریاست دانشگاه، به رسم تقدیر به دکتر موعودی اهدا شد.