اداره امور عمومی شامل؛ کارگزینی، دبیرخانه، بایگانی و خدمات
شرح وظایف رئیس امور اداری
· دریافت دستور و برنامه کار از مقام محترم معاونت اداری و مالی
· تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه فعالیت های آن ها از طریق مشخص نمودن هدف فعالیت، نوع فعالیت (تخصص) و ذی نفعان (مشتری) به منظور افزایش بهره وری، ساده شدن کارها، تعیین دوایر سازمانی، تفکیک واحدها، تخصص افراد
· پیش بینی و برآورد نیروهای انسانی مورد نیاز از طریق جداول (Excel,Qlik view )و بانک های اطلاعاتی به منظور تامین و توسعه نیروهای انسانی متخصص و کارآمد برای رسیدن وضعیت مطلوب سازمان در آینده
· نظارت بر انجام مکاتبات و حسن جریان امور اداری واحدهای تحت سرپرستی از طریق تطبیق عملکرد با استانداردها به منظور تحقق کارآیی نیروی کار
· شرکت در کمیسیون های مختلف، سمینارها و جلسات تحت نظر مقام مافوق از طریق اطلاع رسانی الکترونیکی به منظور حل مشکلات یا اخذ تصمیمات کاری
· نظارت و سرپرستی بر قسمت های تابعه امور اداری محل خدمتی از طریق چک لیست های نظارتی به منظور حسن انجام خدمات و افزایش رضایت مشتریان درون و برون سازمانی
· اتخاد تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری و پیشنهاد به مقام مافوق از طریق اجرای پروژه های بهبود مدیریت و تحول اداری به منظور بهبود وگسترش عرصههای جدید ارائه سطح کیفی خدمات با بهرهگیری مناسب از ظرفیتها و امکانات فناوری نوین
· نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی کارکنان واحد محل خدمت ( استخدام، بازنشستگی، ترفیعات، حقوق و مزایا، ماموریت آموزشی، عائله مندی و اولاد، طبقه، رتبه) و بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها از طریق سازمان الکترونیکی به منظور رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری
· نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان از طریق سازمان الکترونیکی به منظور تعادل در جبران خدمت کارکنان
· فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان از طریق اجرای مقررات و بخشنامه های مربوطه به منظور ارتقاء رفاه کارکنان، ارتقای بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی و تأمین سلامت زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی
· تهیه گزارش از مشکلات ، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به مقام محترم معاونت اداری و مالی
· ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های آموزش شغلی و برنامه های نرم افزاری
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد یاد شده و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف کارشناس امور اداری
· دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
· مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
· تهیه پیشنویسهای خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق در حد مطالب معین و همچنین پیشنویسهای انتقال، ماموریت، بازنشستگی، معذوریت و نظیر آن با ابلاغ مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوطه جهت صدور احکام مربوط به کارکنان قراردادی و شرکتی
· صدور تمامی احکام کارگزینی کارکنان کارکنان قراردادی و شرکتی واحد محل خدمت ( استخدام، بازنشستگی، حقوق و مزایا، ماموریت آموزشی، عائله مندی و اولاد، طبقه، رتبه)
· بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها از طریق سازمان الکترونیکی به منظور رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری کارکنان قراردادی و شرکتی
· تهیه و نگه داری آمار پست های بلاتصدی به تفکیک واحدهای تابعه دانشکده و به روز رسانی تشکیلات سازمانی
· انجام امور مربوط به ارزشیابی و تمدید قرارداد
· تهیه و تنظیم شناسنامه های پرسنلی و ارزشیابی کارکنان قراردادی و شرکتی
· تهیه اطلاعات و آمار های ماهانه، فصلی ، سالانه کارکنان قراردادی و شرکتی
· تهیه گزارش از مشکلات، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه
· ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف کارشناس امور اداری (هیات علمی )
· دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
· تهیه پیش نویس های کارگزینی انتقال ، ماموریت، بازنشستگی، ترفیع پایه ، معذوریت و نظیر آن با ابلاغ مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوطه جهت صدور احکام
· تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق در حد مطالب معین
· انجام امور مربوط به سیستم شعاع جهت ترفیع پایه اعضاء هیات علمی
· بررسی پرونده اعضاء هیات علمی تمام وقت جغرافیایی جهت تهیه لیست ترفیع پایه تشویقی و احکام مربوطه.
· انجام امور مربوط به قراردادهای تمام وقت جغرافیایی، بورسیه ها، تعهدات خدمت، ماموریت آموزشی، نقل و انتقالات، بازنشستگی اعضاء هیات علمی
· تهیه و تنظیم شناسنامه های پرسنلی اعضاء هیات علمی
· تهیه اطلاعات و آمار های ماهانه، فصلی ، سالانه اعضاء هیات علمی
· تهیه گزارش از مشکلات، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
· ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف کارشناس امور اداری (رفاهی )
· دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
· اجرای دستور العمل ها و بخشنامه های صادره در زمینه خدمات رفاهی و تعاونی کارکنان
· انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه بیمه خدمات درمانی و تکمیلی و غیر درمانی کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
· انجام امور انواع وام های اعطائی، تسهیلات خرید خودرو، ضروری، کمک هزینه ها ، کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
· انجام امور مربوط به مسافرت های سیاحتی و زیارتی کارکنان، ایثارگران و اعضاء هیات علمی.
· تهیه بانک های اطلاعاتی رفاهی .
· افزایش رضایت و انگیزه در کارکنان و بهبود اموررفاهی کارکنان بدون هزینه .
· پیام تقدیر و تشکر از کارکنان و ایثارگران.
· تهیه گزارش از مشکلات، فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به رئیس امور اداری
· ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف کارشناس امور اداری (دبیرخانه)
· دریافت دستور و برنامه کار از رئیس اداره امور اداری .
· ثبت تمامی نامه های وارده و صادره .
· کنترل تمامی ضمائم نامه های وارده و صادره و رفع نواقص آن .
· تحویل تمام نامه های صادره به نامه رسان و کنترل آن .
· کنترل و نظارت بر تمام مکاتبات داخل و خارج از دانشکده .
· ارجاع و بازبینی تمامی مکاتبات و تفکیک تمام نامه ها و ضمائم آن .
· بررسی نامه های پستی و آماده سازی جهت پست .
· ارسال اطلاعیه و بخشنامه و دستورهای مندرج در هامش نامه ها و در اختیار گذاردن واحدهای تابعه دانشکده.
· اسکن پرونده های استخدامی کارکنان انتقالی جهت بایگانی الکترونیکی.
· ارائه پیشنهاد جهت روش های امور دفتری و بایگانی جهت تسهیل در کارها .
· پاسخ گویی ارباب رجوع .
· اسکن مدارک مورد نیاز واحدهای تابعه دانشکده .
· ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف مسئول بایگانی
· تقسیم کار بین بایگان های تحت سرپستی و بررسی کار آن ها
· حفظ و نگه داری نامه ها، اوراق ،اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق با مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده
· تحویل پرونده های پایان یافته به بایگانی راکد با مجوز مقام ما فوق
· صورت برداری و تهیه چک لیست ، طبقه بندی ، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط برحسب نیاز و ضرورت در آرشیو مجازی
· نظارت بر تهیه و تشکیل پرونده های جدید
· نظارت بر تحویل پرونده ها به واحدهای مجاز درخواست کننده
· نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مربوط به اصول بایگانی
· ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.
شرح وظایف دبیرخانه و دفتری
· دریافت دستور و برنامه کار از رئیس امور اداری
· ثبت نامه های وارده و صادره در سازمان الکترونیک
· کنترل تمامی ضمائم نامه های وارده و صادره و رفع نواقص آن
· تحویل نامه های صادره به نامه رسان وکنترل آن
· اسکن پرونده های استخدامی کارکنان انتقالی جهت بایگانی الکترونیکی
· همکاری با مسئول دفتردر زمینه آماده کردن سوابق و پرونده ها و گزارش های مربوطه
· تهیه گزارش های مورد نیاز برای مقام مافوق
· تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و تدارک و توزیع آن
· ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین وتکریم آنان
· پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز
· انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.