فهرست

افتتاح آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی سال۹۷

آزمون کشوری دانشنامه تخصصی دندان‌پزشکی سال ۹۷ روز جمعه ۲شهریور با حضور دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت و اعضای هیات بورد افتتاح شد.

آزمون بورد امسال سی و چهارمین دوره این آزمون و اولین دوره‌ای است که در زمان مدیریت دکتر حسن رزمی در شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.
آزمون دانشنامه تخصصی دندان‌پزشکی سال ۹۷ همچون دوره‌های گذشته به میزبانی دانشکده دندان‌پزشکی تهران برگزار می‌شود و دکتر آرش منصوریان سمت دبیر اجرایی آن را بر عهده دارد.

آزمون کتبی بورد سال۹۷ روز دوشنبه ۴ شهریور ۹۷ و آزمون شفاهی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ شهریور ۹۷ برگزار خواهد شد.

در مراسم آغاز به کار این دوره از آزمون دکتر حسن رزمی، دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی بر دقت، کیفیت و امنیت طراحی سؤالات آزمون بورد دندان‌پزشکی سال ۹۷ تأکید کرد.
دکتر منصوریان نیز به دبیران و اعضای هیئت‌علمی سی و چهارمین آزمون دانشنامه تخصصی دندان‌پزشکی، خیرمقدم گفت و افزود: تلاش تیم اجرایی و مسئولان حفاظت امنیت دانشگاه و دانشکده، بر برپایی محیط امن و آرام در زمان طراحی سؤالات و برگزاری آزمون است.

وی با اشاره به تأمین شرایط مطلوب در برگزاری آزمون گفت: امکانات تا حد لازم برای تمام گروه‌های آموزشی فراهم‌شده و اگر گروهی نیازمند امکانات بیشتری باشد فراهم خواهیم کرد.

 

پی نوشت: دکتر مینا مطلب نژاد استاد و عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی بابل در این جلسه حضور داشتند