فهرست

کسب رتبه نخست آزمون دستیاری تخصصی کشور توسط دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر نوین نیک‌بخش معاون آموزشی دانشگاه در طی گفتگویی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون در امتحانات دستیاری رتبه‌های قابل قبولی کسب کرده است خوشبختانه امسال دکتر مهران غلامی با کسب رتبه نخست در آزمون دستیاری تخصصی افتخار دیگری به این دانشگاه افزوده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر نوین نیک‌بخش معاون آموزشی دانشگاه در طی گفتگویی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون در امتحانات دستیاری رتبه‌های قابل قبولی کسب کرده است خوشبختانه امسال دکتر مهران غلامی با کسب رتبه نخست در آزمون دستیاری تخصصی افتخار دیگری به این دانشگاه افزوده است.

وی افزود: مهران غلامی متولد سال 1370 از شهرستان بابل و ترم آخر پزشکی به سبب نخبه بودن و کسب رتبه نخست کشور در امتحان دستیاری، این امکان برایش مهیا شده که با تحصیل در هر رشته و دانشگاه مورد نظر خود مدرک تخصصی خود را اخذ کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: غلامی از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده که با پشتکار خود و اساتید راهنما به این مهم دست یافت.

 دکترنیک‌بخش با بیان اینکه امتحان دستیاری پزشکی کشور بین 15 هزار نفر از سراسر کشور برگزار شد، گفت: در این آزمون 2 هزار نفر در رشته دستیاری پذیرفته شدند که دانشجوی این دانشگاه رتبه نخست را کسب کرده است