فهرست

دکتر مظفر پور: خدمات دانشکده دندانپزشکی موجب افتخار دانشگاه علوم پزشکی بابل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم افتتاحیه فرآیند ارزیابی و پایش سنجه های اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل، خدمات دانشکده دندان پزشکی را کم نظیر توصیف کرد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی  بابل، فرآیند ارزیابی و پایش سنجه های اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از روز دوشنبه 5 خرداد 1403  با حضور دکتر یاسمین بابابی همتی و دکتر سید مهران فلاح چای از دانشگاه علوم پزشکی گیلان آغاز شد.
در مراسم افتتاحیه این بازدید، دکتر سید علی مظفر پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خیر مقدم به تیم ارزیاب و تسلیت شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان، با اشاره به تاریخچه مختصری از دانشکده دندان پرشکی، این دانشکده را از افتخارات دانشگاه معرفی کرد.
وی ضمن تقدیر از اعضای هیئت علمی دانشکده، خدمات ارائه شده توسط این دانشکده را در منطقه شمال کشور بی نظیر دانست و از تیم ارزیاب خواست ضمن ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب، دانشگاه را در ارائه هر چه بهتر خدمت به مردم همراهی کند.
در ادامه این نشست دکتر آکام سعیدی، رئیس دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل به اعضای تیم ارزیاب خیر مقدم گفت و گزارشی از ویژگی ها، ظرفیت ها، امکانات و خدمات دانشکده ارائه کرد.
در ادامه تیم ارزیاب با همراهی  دکتر سعیدی، رئیس  دانشکده، دکتر مرادی معاون اداری مالی دانشکده، دکتر سید مجیدی معاون آموزشی دانشکده و مسئول کارگروه اعتبار بخشی و دکتر غزاله احمدی، مدیر مرکز مطالعات از بخش های مختلف دانشکده بازدید کردند.
این ارزیابی در حوزه های مختلف و مطابق با استانداردهای اعتباربخشی انجام شد و کارشناسان تیم ارزیابی پس از مصاحبه با اعضای هیئت علمی و دانشجویان، فرآیند آموزشی و درمانی در این مرکز را مورد بازدید میدانی قرار دادند.
در پایان این بازدید ارزیابان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مناسب آموزشی و بررسی مستندات و جمع بندی نظرات، بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای ارتقاء برنامه های آموزشی دانشکده ارائه دادند.
توضیح اینکه این ارزیابی نخستین ارزیابی بیرونی اعتبار بخشی برنامه ای از تاسیس و آغاز فعالیت دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1370 است.