فهرست

برگزاری جلسه تقدیر و تشکر معاون محترم بهداشتی از بازرسین بهداشت محیط

در این جلسه که در مورخ 98/1/31 ساعت 8 صبح در دفتر معاون محترم بهداشتی برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پویای بازرسین بهداشت محیط در ایام تعطیلات و غیرتعطیلات جهت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی و اماکن عمومی تاکید شد.

برگزاری جلسه تقدیر و تشکر معاون محترم بهداشتی از بازرسین بهداشت محیط که در ایام تعطیلات و غیرتعطیلات بسیج نوروزی حضور فعال داشتند:

در این جلسه که در مورخ 98/1/31 ساعت 8 صبح در دفتر معاون محترم بهداشتی برگزار گردید. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پویای بازرسین بهداشت محیط در ایام تعطیلات و غیرتعطیلات جهت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی و اماکن عمومی که از تاریخ 97/12/20 لغایت 98/1/20 به مدت یک ماه ادامه داشت از فعالیت­هایی که در این ایام شامل معدوم سازی حدود 7 تُن مواد غذایی فاسد، نظارت بر 5150 امکنه تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، نمونه ­برداری حدود 440 نمونه از شبکه­ های شهری و روستایی، 80 نمونه از استخرهای تحت پوشش و نمونه ­برداری از مواد غذایی صنعتی و سنتی حدود 1100 نمونه، تقدیر نمودند. ایشان همچنین بر ادامه روند این برنامه ها در طول سال جاری تاکید نمودند.