فهرست

بیمارستان و کلینیک های تخصصی دندانپزشکی مادرشهیدان شعبان زاده در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان و کلینیک های تخصصی دندانپزشکی مادرشهیدان شعبان زاده درپردیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد.

 همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان و کلینیک های تخصصی دندانپزشکی مادرشهیدان شعبان زاده درپردیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد. این مرکز با هزینه کرد حاجیه خانم لیلا عالی مقام مادر شهیدان مهدی و مسعود شعبان زاده، و با همکاری بنیاد نیکوکاری سلامت و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل تجهیز و بهسازی شد و در روز 16 بهمن بمناسبت میلاد بانوی نور و رحمت فاطمه زهرا(س) افتتاح گردید.

بیمارستان شامل بخشهای تخصصی رادیولوژی، دندانپزشکی اطفال، جراحی ، پاتولوژی و بیماریهای دهان و فک و صورت، ترمیمی، اندودانتیکس، پریودنتولوژی، پروتزهای دندانی، ارتودنسی و دندانپزشکی تحت بیهوشی و اطاق عمل می باشد.

افتتاح در روز پنج شنبه با ریاست دانشگاه و دانشکده دندانپزشکی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و با حضور این مادر نمونه انجام شد.

 با توکل به خدای متعال این مرکزبزودی آماده ارائه خدمت به مردم عزیز این منطقه خواهد بود.رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازى رشته فلوشیپ فوق‌تخصصی در رشته هایی مانند دندان‌پزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام‌ و‌ لب فراهم شد.