فهرست

تقدیر وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی بابل

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه‌ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از تلاشهای مجموعه این دانشگاه در عرصه‌ بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش قدردانی کرد.

 دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر سید فرزاد جلالی در این نامه آورده است: 

 گرچه تقدیر الهی برآن بود که سال گذشته بهارش با صعوبت ایام به دلیل سیلاب‌ها برای همکاران ارجمندم در اکثر استان‌ها و ستاد وزارتخانه آغاز و پایانش نیز گرفتاری نفس‌گیر در ابتلای هموطنان و تعدادی از همکاران ارجمند به ویروس کرونا بینجامد مع‌الوصف به رغم همه سختی‌ها و تلخی‌ها، شیرین‌ترین ثمره این ایام سخت علاوه بر همدلی و وفاق عزیزان در عرصه خدمت به مردم شریف کشورمان، اثبات حقانیت، کاردانی و اثر بخشی خدمتگزاران عرصه سلامت در کلیه سطوح و کسب جایگاه واقعی ایشان در اذهان عمومی و اعتقاد مدیران ارشد کشور بود.

قدردانی محبت آمیز مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم، اقشار مختلف مردم، سازمان‌های مردم نهاد، هنرمندان، اهل قلم، روحانیون، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان و رسانه‌ها از خدمات ارزنده شبانه‌روزی عزیزان، پاداش گرانسنگی برای آن همه تلاش بی دریغ است که یقینا رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت.

ضمن قدر دانی و سپاس بیکران از آن عزیز ارجمند به پاس زحمات بی وفقه در سال جاری ، سالی سرشار از سلامتی ، توفیق و عزت برای جنابعالی و خانواده گرامی آرزومندم. امید است که با بهروزی و بهبودی مردم شریف کشورمان که حاصل مرحمت الهی و سخت کوشی همه همکاران گرانقدر در عرصه بهداشت، درمان، خدمات، آموزش و پژوهش است نشاط و شادمانی زینت لحظه‌های ارزشمند عمرشان باشد.