فهرست

پیام تبریک ریاست دانشکده دندانپزشکی بابل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

 ریاست دانشکده دندانپزشکی بابل در پيامي روز جهاني ارتباطات و روابط‌ عمومي را به تمامی فعالان عرصه اطلاع‌رساني و ارتباطات تبريك گفت،

پیام دکتر احسان موعودی ریاست دانشکده دندانپزشکی بابل  به شرح ذیل می باشد:

امروزه روابط عمومي نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و حتي اجرايي بلكه به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي در ارتقاء و پیشرفت هرسازمانی جايگاه ويژه‌اي دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

 

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم ، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.

در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند ، ارتباطات و روابط عمومی ، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو ، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی ، به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه ، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است.

بر همین اساس می توان گفت که نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نیستند و نمی توانند خدمتی در خور ارائه کنند.

 روابط عمومی و رسانه ، هــــر دو در اطلاع رسانی و ارتقا آگاهی های عمومی رویکردی مشترک دارند و بی شک امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

 

27 اردیبهشت‌، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات، تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق را برای تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص تلاشکران عرصه روابط عمومی دارم.

دکتر احسان موعودی

اردیبهشت96