فهرست

پیام تبریک ریاست دانشکده دندانپزشکی بابل به مناسبت روز معلم

دکتر احسان موعودی ریاست محترم دانشکده دندانپزشکی بابل با ارسال پیامی 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام والای معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را گرامی داشتند، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر احسان موعودی ریاست محترم دانشکده دندانپزشکی بابل با ارسال پیامی 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام والای معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را گرامی داشتند، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

 بزرگداشت تعلیم و تعلم از شئون الهی است و استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

 

جایگاه ویژه استادان دانشکده دندانپزشکی از آن جهت که علاوه بر کرسی تدریس و تعلیم و مسند تحقیق و پژوهش، بر جایگاه پرافتخار ارائه خدمات درمانی نیز تکیه زده اند جایگاهی ویژه و دارای ارزش مضاعف است. 

 

دانشکده دندانپزشکی بابل با برخورداری از وجود نورافشان استادان و تلاش همکاران گرام و زحمتکش در سالیان  متمادی شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات ویژه ای در زمینه سلامت دهان ، دندان، فک و صورت بوده است.

 

از این رو برخود لازم می دانم در آستانه بزرگداشت مقام استاد  فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه شما بزرگواران در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی نمایم.

12اردیبهشت 96
دکتر احسان موعودی

رئیس دانشکده دندانپزشکی بابل