فهرست

گردهمایی تازه های پزشکی بازساختی

کارگاه آموزشی "تازه‌های پزشکی بازشناختی"  با مشارکت مرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی بابل و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل امروز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی بابل با توجه به اینکه پزشکی بازساختی و مهندسی بافت امروزه به عنوان یکی از علوم نوین و پرکاربرد دنیا محسوب می گردد، مرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندان پزشکی بابل با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، کارگاه آموزشی "تازه‌های پزشکی بازشناختی"  را با حضور اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان برگزار گردید.

 در این کارگاه موضوعات  bio-materials, 3D-Printing and Regenerative Medicine مطرح شد. لازم به ذکر است مدرس کارگاه دکتر لعبت طیبی فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع لیسانس از دانشگاه صنعنی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه McMaster کانادا و دکترا از دانشگاه University of California-Davis امریکا در رشته زیست مواد (biomaterials) است.

ایشان در بین سال های 2011 تا 2014 به عنوان استادیار مهندسی و علوم مواد در دانشگاه Oklahoma State فعالیت داشته است و هم اکنون دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندان پزشکی دانشگاه Marquette از سال 2014 می باشد. ایشان دارای بیش از 100 مقاله تحقیقاتی و بیش از 70 مقاله کنفرانسی هستند.